GamzeAkova Azer bende 28 hastalığım bu aralar bende de var herseyde midem kalkıyor. Sebebini bilmiyorum bide soguk alginligi gibi birsey var ustumde usume terleme gibi. Geçecek insallah.
Minikkalbimm Var canım olmaz mi 🤦acaba bu bulantı olmasa bu hamilelik nasıl geçerdi diye düşünüyorum bazen 🤦21+3 olduk en baştan beri çekiyorum kusmalarim azaldı ama bitmedi, bulantilarsa hiç ama hiç gecmedi 🤦
yasemink372 Minikkalbimm bende 23+5 oldum hala tam anlamıyla kurtulamadım ilaç kullanıyorum bırakmak istedim başa döndüm sanırım doğuma kadar geçmeyecek 😏
Nrnnhsynn Azer 31 girdim benimde 27 28 arasi boyle tekrar ara ara kusma bulanti basladi 3 haftadir aynı
Fulisko Ben de 28 haftalığım canım hiç mide bulantısı kusma belirtim olmadı ama ilk kez iki gündür başladı kusuucak kadar değil ama ağzıma çıkıyor sanki mide suyum bianda