Meralim09 Kızlar bi bendemi var acaba ya batık oluyor durmadan bende elliyorum leke kalıyor nasil geccek yaaa agda yapiyorum hem dogumada az kaldı
Byzysm Meralim09 bende de batıklar oluştu normalde hiç oluşmazdı agda yapmama ragmen. Hemde keseliyorum coğu zaman. Son haftalarımız ondan mı acaba