Hacerbas Merhaba kızlar kürtajdan ne kadar sonra regel oldunuz doktorum bana 10 gün geçebilir demişti ama 15 günü geçmek üzereyim normal mi bu
Scb Hacerbas kürtaj olduktan sonra 10 güne yakın kanamam oldu bi haftada kahverengi geldi 17 gün sora bitmişti eski düzenime göre iki hafta sora adet olmuştum
Esrayusuf Hacerbas normal kuzum ben 50 gün olmadım iki defa doktora gittim yapışıklık olabilirmiş oda bir operasyon kürtaj gibi o yüzden hassastım bu konuda doktor adet söktürücü verdi yarın sabah başla dedi başlamama gerek kalmadan adet gördüm
Tugbax68 Kürtaj olunca 5.6 gün lekem oldu birdahaki ay 45 gün adet olmadım gebe olmadigimada emin olunca sogan kürüyle adet oldum
Szekiye Hacerbas bir iki gün leke olmuştu sonra tam bir ay doldu regl oldum 40 güne kadar olmamak normal kabul ediliyor
Mihnurkacmaz Kurtajdan bir hafta sonra bir gün boyunca kanamam oldu ama parça gibi geldi ilk reglde 40 sonra oldum nerdeyse doktora gidecektim ama normalmiş bence bekleyin biraz daha
Tomurcuk18 Hacerbas Doğrusunu öğrenin diye yazmış arkadaş. Ne demişler bilmemek ayıp degil öğrenmemek ayıp 🙋🏻♀️ İyi günler.
TatlisBirAnne Hacerbas Ne tekrarlaması. İlk yorumu ben yapmışım. Bir kere tek yazmışım. Siz anlamıyorsunuz herhalde.
Hacerbas Tomurcuk18 bilmiyorum değil fatketmedim yazarken fazla harf olmus çok teşekkür ederim aydınlattığınız için tek sıkıntım buydu çünkü
Nurrrrr Hacerbas Canım ben kürtaj oldum baya temizlemişlerdi hiç kanamam olmadı 20 gün sonra 3-4 gğn adet gördüm daha sonra 2 gün geç adet oldum 2 ay boyunca şimdide cok düzenlş geliyor hatta 2 gün erken geliyor 😘👍🏻
Egzolgub 32 gün sonra regl oldum ve bir dahaki ay hamile oldugumu ögrendim ☺️ 4 ile 6 hafta arasina normal deniliyor, endise etmeyin.