Yarimm 25+5 haftalık ikiz gebeligim var bugun her zamanki olan toplanma diye sandigiö hareketler belime vurunca hemen hastaneye geldik ve sancim cikti 2 tane binlik serum yedim yinede gecmedi perinat servisine yatisim yapılıcak ve simdi ciger gelistirici ilk dozu vuruldum nidilat diye ilac veriyorlar birde sanci durdurmak icin.. bebek toplanmalarina dikkat edin ama her zamankinden farkli bel agrim cok kotuydu nolur bize dua edin kilolari 1180 1175 insallah dayanırlar daha
Tgbatem Yarimm ilaçlar la durdururlar inşallah ama kiloları iyi maaşallah stres yapma hisseder bebişler iyi düşün iyi olsun 500 gr bile doğum kocaman olanlar var😊
Tuanam01 Yarimm Üzülme sakın ağlama sen stres yaptıkça bebeklerin daha çok yapar Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah sancıların diner ve bebeklerin 38. Haftaya kadar kalırlar sen gönlünü ferah tut sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🙏
Tuanam01 Yarimm Sen gönlünü ferah tut canım 30 haftalıkken doğum sancısıyla gittim bende korktum içim titredi rabbime yalvardım şükürler olsun şuan 32 haftayız rabbim sizede nasip etsin dünya dua üzerine tüm kalbimle istiyorum diliyorum rabbimden inş 38. Haftalarınıza kadar kalırsınız ama ağlama dua et rabbim koynunda koysun sağ salim kucağına alırsın inşallah sakin ol canım ferah tut içini ağlama güzel güzel bebeklerinle konuş onlar seni hisseder daha erken de onlara yaşadım söylüyorum canım hadi güzel anne üzülme sen 🙏dualarım seninle.
23Zumra Yarimm oy kurban olurum rabbimin guzel emanetleri insallah rabbim sizr bagislar heo guzel dusun 🙏
Aycha Yarimm En kısa sürede verilen tedavilerin faydalarını görün ve bebeklerinizi miadları dolduğunda, sağlıkls kucağınıza alın inşallah.
Muciz_em Yarimm bnde 26 haftalık sizin yasarımlarınızın aynısını yaşadım 2 gun cektim o ağrıyı dindiremedile4 sonra bm.dogum istedim acil sezeryan alimdim bnim bebeklerinin saglik problemi vardi hikayemizin sonu mutlu bitmedi ama siz asla moralinizi bozmayın onlar o kdar güçlü oluyorlar ki 🤲 siz strese grmeyin bebeklerinizn saglik problemi yoksa en kotu dogum olsa bile sadece küvezde biraz daha büyümelerini bekleyeceksin😍 dualarim seninle canim evlâlatlarin bir omur seninle olsunlar🤲
Yarimm Hulyalp hala hastanedeyim gunde bir kerede olsa sancılarım oluyor malesef durdurabildigimiz kadar dedi doktor 😔
Hulyalp Yarimm rabbim yardimciniz olsun canim. Insallah oyle yada boyle zamaninda dogarlar dualarim seninle
Minikaydoganlar Yarimm rabbim yardımcınız olsun inşallah herşey yoluna girer bugun benimde belimde agrı vardı korktum ama gün içinde geçti bende gitmeli miyim doktora korktum
Yarimm Minikaydoganlar benim bel agrım oluyordu ama bu bel agrısında karnımda serrtlik ve bacaklarima kasıgıma dogru agrı hissettim ayaga bile kalkamadim oyleydi
Minikaydoganlar Yarimm Allahım yardımcınız olsun inşallah hayırlısıyla çocuklarımızı kucagımıza alırız
Cagladevecioglu Yarimm canim Allah yar ve yardimcin olsun Cani veren rabbim insallah hayirlisini verir benimde ikiz bnmde erkn dogm Riskim var :( Rabbim saglikla kucagimiza almayi basip etsin insallahhh