Ryhnytm Kızlar gecelerden nefret eder oldum kendimi bildim bileli yüzükoyun yatarım 30haftalık oldum hala öyle yatarken buluyorum kendimi eşimle beraber yatmıyoruz rahat uyuyayım diye şimdi de arkama yastık dayıyorum dönmeyeyim diye yatağın ucunda yatıyotum sabah kalktığımda her yerim ağrıyor birde deli gibi terlemiş kalkıyorum 😞
Edebyahu Ryhnytm yüzükoyun yatmak çok tehlikeli. Bebeğiniz tekme atmıyor mu hani öyle yatınca bende hep yüzükoyun uyurdum da şuan sadece sol tarafta uyuyabiliyorum sağa taraf yatsam midem yanıyor sırtüstü uyusam belim her yerim ağrıyor😞
BrcnBlgn Ryhnytm Bende 33 haftaligim yari yuzu kotun ve srt ustu yatiom genelde bazende saga donuk yatiorum pek sola donukte yatamiorum
anapanda12 Ateş basıyor ben de yüzüstü yatamıyorum bi aydır. Bacak arasına yastık koyup hafif yatıyorum ama yok bi sağ bi sol sonra birde gece hareketlenmeleri var uyku haram oluyor çok zor işimiz ama olsun sağ salim kucağına alırsın alırız İnşaAllah 🤲🤗
Ryhnytm anapanda12 bacak arasında yastık sırtımıza yastık kafa altına yastık yatkta bize yer yok amin inş sağlıkla gelsinler
Ryhnytm Edebyahu belli bi haftaya kadar tehlikesi yokmuş yalnız bunu bilerek yapmıyorum uyandığımda hep öyle buluyorum kendimi şimdi de midemden acı acı su tadı geliyo boğazım yanıyo uykular haram 😞
Tubish8709 Ryhnytm acı su için dojtorunuza danışarak rennie ilacının tabletleri var pastil gibi. Ondan yazdırabilirsiniz. İyi gelir
Burcuaec Secil45 ben de sol tarafa yatıyorum ama arada sırt üstü yatmazsam sırtım çok ağrıyor 😞 sağ tarafa zaten izin vermiyorlar yatmama hemen top gibi olup geriyorlar napcam bilmiyorum 😳
Secil45 Ryhnytm ağırıyo tutuluyo sola yatmağı öneriyomul doktorlar daha sağlıklı diyolar sola yatıyorum sağa yatamıyorum zaten düz yatamıyorum kasıklarıma vuruyo solda rahatım
Ryhnytm Tubish8709 valla evde talcid vardı ondan içtim rennie kalmamış biraz rahatlattı sonra uyumuşum
Ryhnytm Secil45 valla her yöne yatıyorum yüzüstüde dahil 😂bütün gece yüzükoyun yattım diye uyuyamıyorum en rahat pozisyonda o uykular haram anlayacağınız
Ryhnytm Yasemincifci bacak aramda yastık sırtımda yastık bi bakmışım gece karnımın üstündeyim alışamadım valla😞yastıklar bi yerde ben bi yerde
Yasemincifci Ryhnytm alla alla nasıl oluyo acaba normal olarak karnınız şişik üstüne yatamamanoz gerek ama çok ilginç
Ryhnytm BrcnBlgn sol sağ önmli değil artıkta hiç rahat uyuyamıyorum buda hep yorgun kalkmama neden oluyo😕
Kahramanlar Nasıl yüzü koyun karnının üstüne yatıp rahat uyuyorsun hayal edemedim kocaman olduk birde 😂sola yatmaya çalış sen yinede