Gloria Bence gayet güzel olmuş😊 hastanedeyken eksik çıkıpta eşimi eve yollamaktansa dolu dolu alırım geri getiririm yani hiç bşy olmaz. Bence de bi hırka ve kalın çorapta koyun siz nolur nolmaz doğum yapılıyor kanama olcak üşüyebilirsiniz. Ben göğüs pompası da almayı düşünüyorum yanıma ilk an geldiği kadar verir sonra pompa yaparım ki sütün artmasına yardımcı olsun. Dediğiniz gibi mama bende alıcam belki süt gelmez belli olmaz ama emzik ve biberonda alıcam ben bulunsun zararı olmaz. Puset örtüsü için ayrı bi müslin de koyun bence çıkarken bebeği sarıp yatırırsınız üstünü de örtersiniz ayrı bşyle. Ben kendim için el havlusu yanında banyo havlusuda koymayı düşünüyorm çnkü normal doğum olcak gibi ve duyduğum kadarıyla sıcak su iyi geldiği için ebeler duşa sokabiliyormuş sancıyı rhat karşılamak için. Yanımda bulunsun normal olursa kesin girerim sancı hafifletmesi için. Emziren anne içeceği de alın bence humana still tea süt arttırıcı etkisi varmış bununda. Aklıma ekstra gelenler bunlar eksik olmasın fzlanın zararı olmaz🤗 kolay doğumlar dilerim sağlıklar gelsnler inş bzde 36 hftalık olduk bu hfta yapıcam inş🙏🏻