tuncesra Kızlar ben polikistik overliyim ve âdetlerim çok düzensiz ama geçen ay ilaçla 7 sinde olmuştum.6 gün önce ilişkiden sonra pembe bi leke geldi ve 6 gündur leke devam ediyor bugün biraz kahverengi gibi bi lekeydi acaba adet başlangıcı olabilir mi yoksa başka bi sebepten dolayı mı lekelenme oluyor bilen var mı
Nurrrrr tuncesra Canım adet veya başka birşey olsaydı neden 6 gğn leke şeklinde gelsinki en fazla 3 gğn hadi diyelim belki hamilesindir test falan yapabilirsin bence🤷♀️
Dilek25 tuncesra adet olacağım günü pembe kahverengi arası Bi leke geldi heh geliyo adetim dedim aradan 1 saat geçti yok 2 saat geçti yok gelmedi adetim neyse adetim 3 gün gecikti test yaptım çift çizgi 🤗
tuncesra Nurrrrr bi sıkıntı falan olabilir diye düşünmüştüm ilişkiden hemen sonra başlayınca lekelenme
Nurrrrr tuncesra aa 🙄 gerçekten yorum yapamam canım buna biraz daha bekle 10 gün mesela aynı olursa hemen bir jinekoloğa görünmelisin bence 👍🏻 Belkide bebeğin vardı tutunmaya calışıyordu insan bilemez gerçekten🤷♀️