melegmgeliyor0 eğer sertleşme gibi birdeyse çıkıyor canım ben de öyleydim son kontrolümde kasılmaların var farkında mısın dedi doktor tam göğüs kafesimin altı gergindi o ara nts ye gönderdi o harakete de herkes normal dedi bana AA normal toplanıyor diyordum hala normalidir belki de Nts de de tam o sertleşme anında kasılma yukseldi onu gördüm öyle anladım hatta biraz çok çıkmış değer dedi serum taktılat o gün bir daha çektiğinde de hiç bir problem çıkmadı önceleri sadece sertleşiyordu şimdi yavaş yavaş yalancı sancılarım da vuruyor benim artık