anneyim_ Normal mi bu ağrılr korkutuyor beni ne zaman geçicek😔 bazen tek tarafl bazen normal kasık ağrısı bazen batma bazen cızlama😭
Sevimgencer anneyim_ korkutmasın ılk aylar sureklı hergun farklı bır agrıyla karsılasıylrdum her agrıda doktora gıdıyordum korkudan ama hep buyudugunden dolayıymıs korkma :)
Mom72626 anneyim_ canımmm ben doktoruma sormuştum ne zaman geçecek diye verdiği cevap geçmeyecek sen alışacaksın demişti 🙄
Tugcehkn anneyim_ o kadar normal ki bu ağrılar ben 13 haftalık oldum hala ara ara ağrılar oluyor bir süre sonra alışıyorsunuz 😊
Tugcehkn anneyim_ ben her kontrolde doktoruma sormuştum yetmedi her agrım olduğunda aramıştım bile artık bıkmıştı benden 😂 seni çok iyi anlıyorum ilk bebekte tecrübesiz olunca insan hep bir telaş yapıyor ama içini ferah tut 😊