Naz2li1 Kızlar daha 9+1 iz ama belimin sağ tarafı ve sağ kal cam çok ağrıyor bazen ayaktayken üstünde duramayıp yalpaliyorum böyle olan Var mı? Ne zaman geçer ölüyorum ağrıdan 😔😔
Szekiye Naz2li1 bende 9 haftalık hamileyim 2 haftadır bel agrısı ile savaşıyorum belimde yastık dolaşıyorum eşime masaj yaptırıyorum ama hepsi anlık geçmiyor