Selvozge Benim doğum şeklim henüz belli değil ama normal doğum pozisyonunda oğlum. Biraz kafamız büyük gibi normal doğumu zorlayabilir dedi doktorumuz bakalım son anları bekliyoruz. Ama ben doktorumla hepsini konuştum sordum şimdiden. Normal doğumda epidurali öneriyor bazı doktorlar önermiyormuş diye duymuştum da, sezeryanda da spinal mi epidural mi dediğimde kombine dedi. Artık daha iyiymiş bu şekilde olması eskiden ayrı ayrıymış. Bende normal olursa epidural isticem sezeryan olursa da kombine epidural spinal yaptırcam hayırlısıyla.