Damla1212 Bnde cok korkuyrm niye korkyrm anlamadm ikinci hamileligim ilk te ikinmada zorlandm diye ondan ta birdaha zorlanirsam bebegimi kucagima abileckmiym dusunceler
AlyaDerin21 Edebyahu ıkınma hissi kendiliğinden geliyor, O yüzden Doğum biraz rahat 😌 oluyor, ama offf o sancılar Yok mu o sancılar 🥺🥺, Rabbim yardımcınız olsun inşallah
AlyaDerin21 Edebyahu ama varya adet sancısı gibi değil ki 😱😱 o yüzden normal Doğum için epidural tavsiye ediyorum en azından sancı çekmezsiniz
busrasafak Edebyahu cikarken degil ikinma ani diyim 😊 suni sanci ile dogum yaptim sabirla dua ile duzgun nefes alma verme ile atlatiyosun gucum kalmamıştı hemoroid vardi bende bi de psikolojik olarak ikinamadim😅 sonra halloldu ama cok şükür
zeynosmoms Edebyahu yok canım acı olmuyo sanci ikinma hissin oldugu icin canin acimaz derin derin nefes al bianda birak cok iyi geliyo zaten dogum aninda da bagirmak yerine derin nefes alip verirsen olur biter hic bisey hissetmezsin
zeynosmoms Serifeehorasan sanci canim boyle kasıklarina baskı hissediyosun bebek cikmak icin kendini ittiriyo zaten dogum sancisi geldiginde anlamaman imkansiz benim sancim geldi ikınma hissi geliyo acayip dedim kesin geliyo bu dogum basladi dedim 3 4 saat filan sanci cektim evde bekledim sana en siddetle tavsiye ettigim evde cek sancini ve beline su tutt sicak su cok rahatliyosun ve acilman oluyo ben oyle yaptim 2 saatte dogurup ciktim odama 😊
Selim_Alparslan Edebyahu sancı tabiki canım zaten sancın olmazsa doğuramazsın açılman olmaz . Ben ölüyorum sanmıştım kendi sancımla doğurdum birde 😓 hala çıkamadım o psikolojiden 28 gün oldu ama geçti çok şükür 😇 sanada hayırlı doğumlar kolay olur inşallah 😍 sana tavsiyem Doğum anında bağırma sadece kuvvetli ıkın gerisi kolay 🙂