Yareenn 39 haftam biticek 40 a kadar gelmicek diye cok endişe ediyorum suni sancıyı herkes cok kötü diyor iyice korku sardı kız erken gelir dediler ama malesef gelmiyor onca yürüyorum kendimi hiç kısıtlamıyorum ama yinede gelmedi kızım 😏 sizde durumlar nasıl ?
Esraacr Yareenn cuma 40 dolucak benim kide gelmiyor acılma da yok suyumuz azaldı plesanta yaslanmıs artık cuma en kötü sezaryen olucaz😔
Huzur20 Yareenn yan 40 haftaligim ve kızım gelmiyor son 3 gündür geceleri çok çok fazla hareketli bugünde kontrol var bakalin
Dnzcngz Yareenn 39+6 benim kızımda gelmiyor. Ne suyum azaldı , ne sancım var ne de açılma var. Böyle giderse bende cuma günü suni sancı almaya başlıcam. Çünkü geçen hafta 3630 gramdı doktor beklemeyelim daha fazla dedi.
Nidaaa3441 39+4 bizde de durum aynı bugün çatı oldum açılma yok nst de düzenli sancı var ama kanala girmiyor bebek. Kız çocukları erken gelir derler birde 😕
DnzNhr Valla hiç alakası yok onlar hurafe😂 benim kızımda 40+5 ti gelmiyordu ve suni sancı aldım maalesef 😄
Sennu 39+1 yarın kontrolüm var hiçbir belirti yok gelmeye niyeti yok kızışkomun herhalde 😬 artık çok yorgun hissediyorum kendimi :(
Tugba16 Kvldn ay masallah tatlim. Ben hala bekliyorum bugun 40+5 😁. Rabbim sağlıkla ve kolaylıkla büyütmeyi nasip etsin
Kvldn Tugba16 amin Allah razı olsun benim hafif sancım vardı hastaneye kadar yürüdüm sakın oturma yürü ve hurma ye darısı sana inşallah