anapanda12 23+4 ten 24+0 a kadar sabah akşam bağladılar. Erken doğum riski olduğu için hastanedeyim. Normalini 36dan sonra başlıyorlar sanırım.
esractn DuyguK 22.haftadan beri bağlıyorlar beni. Ama normalde 30.haftadan sonra baglamaya basliyolarmis
EbruKrhn DuyguK doktorun gerek görürse nst istiyor canım benim sancılarım oluyodu 32 de koymuştu şükür bişy çıkmadı 35 de girdim birde inşallah artık doğuma 😄
Eminegokhan Suan bizde 28+4deyiz doktorum 28 haftalikken gel NST ye bağlayalım dedi erken olduğunu düşündüğüm için gitmedim 30 dan sonra giderim çünkü erken doğum riskin vs yok demisti
dml33 DuyguK 32de girdm 34 girdm 35de kontrolm yok ama doktor git aksam falan cektir dedi bundan sonra her hafta sanirim
Zeynpatak DuyguK hic bir belirtim olmamasina ragmen 31.haftada doktorum nst ye yonlendirdi . Sanci cikmadi sükür ama doktora gore degisiyor sanirim .