Bhrcbk allah bağışlasın maşallah 🙏🏻 Sütünüz geldi mi sonra ? Ben 30 +3 günlükken dr a gittiğimde 1800 dü🧿 benim tek damar tek ven problemim var bu haftadan sonra beslenmesi geriler dedi ama inşallah sağlıkla beslenir 🙏🏻 36+3 olduğumuzda bir aksilik olmazsa doğum olcak sanırım bana çok erken geliyor biraz tedirginim açıkcası ama inşallah Rabbim sağlıkla hayırlı zamanda doğmasını nasip eder 🙏🏻