@Elo benimde öyleydi ve kalp şeklindeydi.ilk gebeliğim erken oldu ve kızım ufak doğdu çok şükür yaşıyor 10 yaşındayız.8 yıl sonra tekrar gebe kaldım düşürdüm doktorum rahim ameliyatı olmamı önerdi oldum sonra bir kaybım daha oldu şuan 37 haftalığız çok şükür o da bende iyiyim.bu arada preklamsi olma ihtimaliniz var dikkat edin rahim bozukluklarıda tetikliyo çünkü.