Kahramanlar Sormak için değilde isim koydum bebeğime deseydiniz keşke sadece beğendiğiniz isim ile ilgili güzel düşünceler duymak istiyorsunuz haklısınız da ama başlık yanlış olmuş canım aşı ile büyüsün inşallah
Tuna58 Cok zorlama göründü benimde gözüme diyicem ama korkuyorum cevabınızdan 😂😂 sadece olumlu fikri olanlar mı yorum yapsın istediniz anlamadım tam olarak fikir sormuşsunuz beğenmeyenlerin çocuğunun ismini filan eleştirmek biraz abes olmuş. Asya yı koyarken annesi size sormamış ama siz sorduğunuza göre Asya yı niye karıştırdınız ki 🤷🏻♀️😂😂
Selvis Ege58 yamaç çok manasız. Ege güzel. Biz de düşünmüştük Ege'yi. Bizim oğlumuzun adı da Egemen 😊