Sbh Selam herkese ben Çarşamba tiroitten ultrasona girecem ve Perşembe günü de karnımdan bebeğime bakacaklar bebeğime bir şey olurmu yani fazla radyasyon olmuyormu napcan bilmiom ikisine de girmem gerek birini dahiliye birini kadın doğum verdi
Atikeemre14 Sbh neden ultrasyona sokuyorlar trıoten bendese cıktı ılac kullanıyorum ama bır sıkıntın olurmu yrıca kac haftalıksını
Ftmemne Sbh ultrason da radyasyon yokki. Bende çektirdim. Nasıl bebeğe ultrason lâ bakıyorlarsa troidinizede ona benzer bir aletle bakacaklar. Radyasyon olan hiçbir ortama gebeleri sokmazlar merak etmeyin
Sbh Atikeemre14 11+4 haftalık bende ilaç kullanıyorum onu takip ettir canim ultrason a girmelisin bı kere ona göre ilaç dozu ayarlanio