Didemocak Ferdaa benim sırtım da var annem dün gibi anlatır hamile iken ciğer yedim sırtım kasindi kasidim sende leke oluştu diye Allah'tan yüzümde yok baya büyük sırtımdaki leke 🙃🙃
Didemocak Yasemincifci SecilD doğrudur ama en çok da kan yapan cigermis benim eşim zorla yedirmisti ama mikrop olarak bilmiyordum
SecilD Didemocak bugün tv de doktor da dedi kuru üzüm pekmez yeşillik geçin onları en çok kan yapan ciğer diye ama mikroorganizmalar sakatatta fazla olduğu için asla önermiyorlar
SecilD Mhtpgnby ama bu mantıkla düşününce ciğer de gül de saçma. El için kimse bir şey demiyor zaten sorun vücudun geri kalanı. Tabi ki inanıp inanmamak size kalmış bu sadece benim düşüncem ve önerim gördüklerim doğrultusunda
Didemocak SecilD doğrudur esimde nette mi okumus yoksa birimi demiş tam emin değilim ama bundan sonra yemem zaten 😊😊
Didemocak Leke yapan şeyleri direk teninize değerse leke oluşa bilir bir giysinin üzerinden elliyorsaniz bir şey olmuyor denenmiş ve görülmüştür 🙃🙃 benim de nedense bir şey yiyince hemen biryerlerim kaşınıyor bilmiyorum sizde de oluyor mu 🤣🤣
SecilD Didemocak ben çilek dilimlerken oluyor özellikle kaşınasım geliyor ama dayan az kaldı modunda ilerliyorum 😊
hunilimom Ferdaa ellerini yıkadıysan sorun yok derler bizim oralarda canım tabi ne kadar doğru bilemem leke olmssi için o kanı oluyor ya elinde onu bi yerine sürünce leke yapar derler
Ferdaa hunilimom kanlı değildi sadece kaşıkla yedim bir kaç kaşık dokunmadım hiç tebbir amaçlı hemen ellerimi yıkadım ama kaşntı başladı istesmsiz kaşıdım yani sonrada pişman oldum yavrumun yüzünde birşey çıkarsa diye
Serays Ferdaa valla ben ilk bebeğimde de ciğer yedim bi yerinde bişe çıkmadı. Ayrıca artık her şeyin tedavisi var doğum lekesi bile geçiyor