Eyll_kuzu Selam güzel anneler ve anne adayları maşallah şu iki gündür yeni doğmuş gibiyim ara sıra yoklayan bulanmalar olmazsa herşey yoluna giriyor geçmez diyen ben oh diyorum 13 haftaya girdim eşime yemek bile yaptım inşallah geri dönmez bu gün bebişimi de gördüm cinsiyet göstermemek için direniyor secdeye yatar gibi yattı yavrum hiç pozisyon vermedi ama anatomik olarak doktorumuz erkeğe benzetti kordonunu bacak arasına alıyor sağlıklı sıhhatli hepimiz evladımıza kavuşuruz inşallah 🙏
RuyaaPerk Eyll_kuzu çok sevindim ☺️ 11 haftalık hamileyim bende, umarım en kısa zamanda geçer benimde, çünkü bu bulantılarım, kusmalarım hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor
madl41 Eyll_kuzu bende ilk defa dün kustum 7. Haftama gireceğim normalde kusmazdım ne güzel 7 ye geldim diyordum ki dün kustum ve bütün gün açtım yemek yiyemiyordum su bile içemiyorum o kadar kötü ki dün gece acile kaldırdı eşim kusmaktan bi değerim yükselmiş çok kötüyüm sabahta bişe yiyemedim 😔
Eyll_kuzu RuyaaPerk inşallah geçiyor dördüncü aya girmiş oluyorum işte ben bakalım artık sağlıkla sıhhatle gelsinler 2 ay hamileliğin bal ayını yaşayacağım sonra gene rahatsızlıklar baş gösteriyormuş
Eyll_kuzu madl41 ben haftada 2 yada 3 kere mutlaka serum yiyordum dramamine kullanmama rağmen ama fayda etmiyordu geçiyor hepsi yavaş birde cünsiyetini gösterse tam olacak yavrum benim 🙏
RuyaaPerk madl41 sabredeceğiz, bazen acıktığımı hissediyorum ama yine de yiyemiyorum. Gün içinde ne zaman olacağı belli olmayan kusmalar yaşıyorum. 6. Haftamda başladı 11. Haftamdayım devam ediyor hala. Geçicek inşallah☺️
madl41 RuyaaPerk Benim kasık ağrım mide bulantım çok rahatsız ediyor dün hiç birşey yiyemedim bugünde yiyemedim artık boş kusuyorum 😢😥 inşallah geçer ama bebiş sağlıklı olsunda biz rahatsız olsak.da olur😔