Sumeyyecooban
Oğlum 38. Haftada doğdu canım onun da solunum sıkıntısı vardı kuvezde kaldı aynen aşırı şişlik gebelik şekeri vs den erken doğum için zorluyordu ilaçla felan o haftaya kadar gelebildigim için kuvezde bı gün kaldı şuan 3.5 yaşında çok şükür skntisiz merak etme bişey olmaz Allah'ın izniyle sağlıkla sana da teslim ederler bebeğini