burhanaltintop Bi arkadasım verdi travel sistemmiş baya buyuk tam yatma pozisyonu da var ama modelini falan bilmiyorum sizce kullanayım mı yoksa yeni araba almalı muyım??? https://hizliresim.com/Nnj4bY
FSCMK burhanaltintop bence arabaya vereceğiniz masrafı başka bişeyde değerlendirin araba gayet iyi yani artık paraları çöpe atıyoruz galiba 🙄
Reykzy burhanaltintop travel sistemler ikili oluyo diye biliuorum ana kucagı yok mu bunun yeni doğanda o kullanılır
Merveee1 burhanaltintop yastıkla falan denetleyip kullanılır herlde zaten yeni doğan bebekler de genelde uyuyor😊😊 bozuk mu bu arada ayarı
sydtns burhanaltintop kullanılır ne olacak evdede bebekler yatıyor sürekli bence masrafa girme Gayet temiz duruyor
burhanaltintop FSCMK aynen öyle malesef. Tereddütte kaldım masraf yapmak istemiyorum ama bu araba nasıldır iyi mi kötü mü bilemedim
burhanaltintop https://www.hepsiburada.com/pierre-cardin-ps-317-toros-cift-yonlu-bebek-arabasi-siyah-pm-ailepieps317grkrm#reviews Modeli buymuş özellikleri bu sekilde. Yeni doğandan itibaren kullanılır diyor musunuz?
FSCMK burhanaltintop canım arabanın neyi var şimdi yeni iyi bir araba alsan 300 400 lira bebeğinin başka şeyini alırsın onunla zaten yenide alsan model hep aynı
burhanaltintop Reykzy yok malesef sadece bunu verdi. Ana kucagı ayrı almam lazım ama bu arabaya takılmaz sanırım
burhanaltintop FSCMK tesekkür ederim kullanayım bakalım. Anakucagı olmadan nasıl kullanırım diye düşünüyorum yeni doğunca
Reykzy burhanaltintop evet uygun bişey bulman gerekir oda zorlar seni zaten kaba diyosun ama ana kucagı şart canım yeni doğan için geçen indirim vardı e bebekte biri paylaşmıştı 200 küsürdü ana kucagı
FSCMK burhanaltintop ana kucağı alsana işte buna vereceğin paraya ana kucağı iyi oluyor ana kucağına koyarsın sonrada arabaya
Aysingeldiislerdegisti burhanaltintop bence pısete hiç gerek yok ama iatersen alabilirsin 6.aydan sonra puset küçük gelio bebeğe zaten
FSCMK burhanaltintop canım hastane gittiğin zaman arabanın içinden çıkarsan battaniyemi dolaşacak hastanede bence bir ana kucağı ve çantasını alın çok gerekli tabi arabayı bütünle kullanırsın