Gzmanne Haftaya kontrolum var fakat 2gundur nefesim cok daraliyo yetmiyo bana kalp carpintisida oluyor sizdede oluyor mu :( haplarimi duzenli iciyorum kanszligim yok az kaldi ama son ay ne kadar zormus..
Sirrlfehva Gzmanne bebek iyice yukarı çıktıgından sanırım benimde öyleydi 36+5 olduk bir kac gündür daha rahat nefes alıyorum en azından