araskubra Brnyrk ben heyecanlandim bende gun versin diye bekliyorum ya insalalh saglikla gelir bebeginiz :)
araskubra bugun 37+6yim kizlar cumaya gun istesem verirmi sizce dr sezeryan olcak zaten kilosu en son 2800 du