Esra58 Arkadaşlar merhaba biraz önce duştan çıktım ve sümük gibi akıntı geldi ama kan yoktu 38+3 üm. Sizce nişan olabilir mi illa kanlı mı olması gerekiyor
Sirrlfehva Esra58 benimde o şekilde oldu ama normal akıntıya benzemiyor şeffaf sümüksü kıvamlı vurada sormuştum o şekilde nişanı gelenler olmuş üzerinden 5-6 gün geçti ama henüz bizde bir sey yok :)
Sirrlfehva Ftmskry arada derken kaç kere geldi :/ bende bir kere oldu sadece bende nişan galiba dedim
Sirrlfehva Ftmskry yapış yapış ve jel gibi bir şeyden bahsediyorum benimde 35+ iken falan gelmisti galiba
Ftmskry Sirrlfehva evet bende önceden idrar yolu enfeksiyonu vardi belki ondandir nişan kanliymis heralde
Sirrlfehva Ftmskry post açıp sormuştum bazılarında bu sekilde olup bir haftaya veya iki üç güne doguranlar olmuş :D
Cnntugur Akıntıdır o son haftalarda akıntı artıyor nişan pembemsi kahverengi diye yazıyor nette ben de 38+1im hep akıntı var
Seymaemre Kızlar bu dediğiniz akıntı bende nişandan önce başlamştı ardından yalancı sancı ve nişan geldi 🥴