DidemYldrm deletedmom01 ben kendim kiloyu sevmediğim için birde çoçuğum oldu diye kendi fiziğimden ödün vermek istemiyorum sağlıksız geliyor o yüzden dikkat ediyorum ama bebeğim ayından önde gidiyor sıkıntı yok çok şükür kilosu da ayından fazla doktor normal olmaya bilir 4 kg geçerse dedi
deletedmom01 DidemYldrm masallah kilosu iyimis neguzel 😊 bende fazla kilo almıyım vb bisey dediğimde eşim tepki gösteriyor sanki bebegi beslemiyomusum gibi geliyor ona oyuzden kendime bi liste yapicam ona gore beslenicem napim acıkcasi fazla kilo istemiyorum.
DidemYldrm deletedmom01 benim doktorum zayıf annelerin bebekleri her zaman daha tombik olur dedi çünkü yedikleri direk bebeğe gider dedi ama 12 kilo üstü alanların kendilerine gittiği için yağ deposu bebeğe değil anneye çalışır dedi ve bende çervemde gördüm bunu kuzenim 30 kilo aldı bebeği 2500 kilo zor oldu benim arkadaşım 10 kilo aldı 3900 çocuk doğurdu tosun gibiydi 😅😅
deletedmom01 DidemYldrm masallah masallah 😊😊 kesinlikle dikkat edicem evde spor tarzi hareket vb seyler sizce saglikli midir.? Bende kizımın 3kilo ustunde olmasini cok istiyorum 2gundur ruyamda goruyorum bebegimi degışik bisey😂😊
DidemYldrm deletedmom01 ben pilates yapıyorum YouTube bakabilirsiniz orda hamile pilatesi var birde doğumu kolaylaştırıyor doktorum bana mutlaka yapmam gerektiğini söyledi
Zamanlagelen Bende 62 ile fln hamile kaldim su an 16 haftadayim 1.bucuk 2 kilo aldm bebegim de 14.hafta da 100 gramdi pek kilo almak istemiyorum bende bakalim nolacak 🙂
XveAnnesi 20haftalık hamileyim bir kilo aldım bebekte cok iyi cok şükür gebe okuluna gidiyorum hamile pilatesi dersi veriyorlar tavsiye ederim cok faydası var devletin kursu bulunduğunuz şehirde vardır bi sorun hastaneye derim kızlar
Buketgulle deletedmom01 bende ayniyim hamur isi giyorum ama canim cekiyo elimde degil 70 iyide onu gecersek kotu 😊