Aylingizem doktorunuza söyledinizmi belki ilaç verirdi.bende de arada 3-4 günlğk tutmalar oluyor midem boşken bile sarı su kusuyorum.çok kötü bişey.bazen hayatımın sonuna kadar böyle devam edeceyini düşğnüyorum.inşaAllah doğurdukdan sonra düzeleceğine inanmıyorum🤷🏻♀️