Hande20 bende plesanta yaşlanması sebebi ile Sezeryen Doğum yaptım ilk kızımda doktorum fark etti iki üç hafta takibe aldı kalp atısı yavaslayınca Doğum a aldı içeride beslenmesi durdu dışarıda daha iyi buyur dedi 33 de başlamıştı 36 da alındı Doğum esnasında gelişen sıkıntıdan dolayı da 8 gün Küvez de kalmıştı şimdi 3 yasında çok şükür ikinciye hamileyşm tekrar olmaması İçin ne yapabilirim dedim iyi beslen stresten uzak dur dedi ama tabini genel olarak bir sebebi yokmuş herkeste olabilir