eraysegul Ne yesem şişiyorum gaz yapıyor. 20 haftalığım ama 25 haftalık gibi duruyorum bu gaz ve şişkinlikten. Benim gibi olanlar ne yiyor ne içiyor 🙄
Ggizemsnl eraysegul ya ben yarın 20 olacağım. Bende eskisen vardı şimdi yok yemekten sonra hemen bir maden suyu açıyorum oh mis. Günde 4 defa büyük abdeste çıkıyorum hiçbir şey kalmıyor çok şükür.