Enesbedir Kızlar çok kötüyüm grip bogazlarım şiş ve hamile olduğum içi ilaç kullanamıyorum böyle durumda neler içebiliriz bütün kemiklerim ağrıyo
Ikraeso Enesbedir aynı bnmde öyle canım dün gece acilde parol serum verdiler bugün daha kötü oldum bol limonlu corba ve ıhlamur iciyrm sürekli sunan daha iyi oldum sende dene
Tugsem81 Enesbedir benımde uc gundur bogazlarım ıltıhaplandı sıs yutkunurken acı hıssı var lıman sıkıp ıvtım bırde zencefıl bal lımon yaptım
GULSAHKP Tugsem81 canım ben de yarın40.haftayı doldurcam son günüm yani bu sabah bi uyandım salya sümük gidiyor. Ihlamur limon zencefil kaynattım şimonla içtim öğlen tavuk suyuna çorba akşam da tarhana kemik suyyndan insallah hemen iyileşiriz.
Nalinnn Bende grip oldum ve çok kötüydü doktorumu aradım ıhlamur dan ve nane limondan başka hiçbirşey tüketemezsin dedi özellikle zencefil sordum kesinlikle önermiyorum dedi nane limon bolca su içmelisin
Enesbedir Ihlamuru önermiyorlar ben daha 1 aylık Allah’ın izniyle ama çok kötüyüm ve bi oğlum var ilgilenemiyorum hiç