RukenZeki ayy canım aynı durumdayız, ben de aşırı derecede kız hissediyordım doktor 14. Haftamda erkek dedi 🙊 baya şaşırdım ama kesin diyemem 18 de tekrar gel dedi üstelik pipisini de gördüm benim de özel🤭 hala bir şey almaya tereddüt ediyorum yanlış mı acaba diye