Muciz_ebebek Iyi aksamlar arkadaslar biz yarin 40+5 oluyoruz ama gelen giden olmadigi icin normal dogum istedigim icinde yarin suni sanci verilecek bi deneyimi daha önce yasayan varmi.Nasil acaba cok caniniz aciyomu ne yapmam lazim bilemedim