gizemdalo ama bence bu kadar da normal doğum desteklemeleri doğru değil bir örnek vereyim arkadaşımda normal doğum diye ısrar etti doktorda sürekli normal doğum dedi kız suni sancı cekti cekti acılmasıds çok iyiyken bebeğin kafası kanala yan durduğu için sezeryan o kadar acı çektikten sonra sezeryana alındı o yüzden bence herşey akışına bırakılmalı