Naz60 Merhaba bayanlar ♥️ Çatlak kremini ne zaman kullanmaya başlamalıyız sizde ve kullanıp etkisini gördüğünüz önereceğiniz krem var mı ? 🖐🏻
Ggizemsnl Naz60 canım 20. Haftadayım. Daha çatlamadım ama eğer vücudun elverişliyse önleyemiyorsun sadece çok az azaltıyorsun. Onun içinde hakiki zeytin yağı sürüyorum ben
FaziletB Naz60 cnm ben farmasinin aynısefa çatlak kremi ve aynısefanın yağını kullanıyorum 8. Aydayım ve hiç çatlağım yok. İndirimli almayı düşünen arkadaşlar olursa yardımcı olurum