Glsmrt Kizlarr sizde benim gibii paronayaak oluyomusunz..burda ne okursam bende etkileniyorum...elimde degill..herseyden nem kapiyorum..C....'lik ile ilgili seyler okudugumda daha cok etkileniyorum esime istemsiz bi sekilde yansitiyorum..erken dogumlara bakiyorum busefer ordan etkileniyorum..son bir haftam kaldii aklima bussuru seyler geliyo..oturup agliyorum bu sefer..acaba bebegime yetebilcekmiyimm die dusunuyorum..ya bussuru bsey..kendimi bi koseye cekip dinlesem daha neler neler gelcek aklima kimbilir..icimi dokmeyee hungur hungurr aglamaya cok ihtiyacim varmis gibi..
Mavigozunannesi Bende öyleyim durup dururken etkileniyoruz burdaki yazışmalar dan acaba eşim de yapıyor mu mesela geçen biri eşinin kadınlara baktığını yazmış insan dusunuyo hatta ben bi ara uygulamayı sildim sonra dayanamadım yükledim tekrar😂 eşimi normal de kıskanmam ama bu uygulamadan sonra aşırı kıskanç oldum hamilelikten heralde hormonlar
Glsmrt Mavigozunannesi ayyy aynen aynenn valla bende..bazen sileyim diyorum neyse dur bir haftan var silme dyom.ondan sonrafa onu bunu oku iyice herkese gicik oluyom..ama hamilelikten sonrafa kalcak gbi..burda okuduklarim benim kafamda yer etti. :)
Mavigozunannesi Glsmrt doğum dan sonrası daha tehlikeli lohusa psikolojisi vallaha sil kardeş sen 😁😂 şaka maka indan etkileniyor ya sonra boş yere ustine gidiyorum adamın ortada bir sebep yokken rüya görüp kızdığım oluyor 😂