BurcuKukk Merhaba arkadaşlar sizin de gebeliğinizde hormonunuz yüksek çıkmışmıydıı ve sonra ne oldu cevap verir misiniz ? Bebek’te herhangi bir sorun oluyor mu hormonun yüksek olması başından böyle bi olay geçen var mı 🙏🙏🤰🏼🤰🏼