Haticeebasyoll Iyi akşamlar güzel hamile anneler🤗 38+6 haftalik oldum yarin Allah nasip ederse doğuma gidiyorum sezeryan olucam ama birazcik ürküyorum 😕 bize dua edermisiniz insallah bebegimi saglikli bir şekilde kucağıma alirim darisi başınıza insallah Rabbim insallah hepinizde vaktinde evlatlarinizi saglikli bir sekilde kucaginiza almayi nasip eder allah herkeze kolay dogumlar nasip etsin 😍😘
asilsmom Haticeebasyoll yarin ne kdar kişi doguruyor ben dahil🤲🏼🙏🏽Hala inanamasamda yarin kızıma kavuşucam bende sezeryan ile💜39+3 Allahım bebişlerimizle evimize sag salim dönmeyi nasip etsin inşalllahhhh☺️❣️✨🐞🧿🌹
Mlssa Haticeebasyoll Aminn canım benim.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bol dua et korkma Allah büyük ☺️🙏🏻❤️ şimdiden gözün aydın diyorum sana ☺️☺️
Haticeebasyoll Feyzaask aslinda normal gibiydi ama ben normale bir turlu hazirlayamadim sezeryan istedik doktorum da yarini musait gordu canim 😊