Phtc Kızlar bugün nstde sancım çıkmadı ama rahimde inanılmaz kasılmam var ve resmen bebeğim çıkacak gibi.39+4 teyiz.benzer durum yaşayan var mı?rahimdeki bu kasılmanın nedeni ne olabilir?
Annebenanneoldum Aynen bende senin gibiyim canım 3 cm açıklık rahimde yumuşama var sancı olmadığı için bekletiyorlar bebek başı kanalda dedi bacak aramda sanki damarlarım çekiliyorum çok zor yürüyorum