mavipanterannesi Gizemm006 Benimde oğlum olcak inş canım Doruk Ayaz koycam nasipse ama eşimde kürşad ayaz diyo tartışmalarımız devam ediyor😂 Ben miraç istemiştim başında anlamı güzel diye peygamber efendimizin Allah’la perdesiz buluştugu gece diye ama eşim istemesi sonra Doruk ayaz dedim bunuda istemiyo ama şansını kaybetti😂😂😂
Sengulkrgz mavipanterannesi cok sansliyim yahu su isim konusunda 😁esim hic karismadi benim icime.sinen yok senin icine sinen varsa o olsun dedi...Bende kararsiz insan degilim 1 haftada buldum😁 Hic kimse karismadi etmedi herkes alisti bilee 22+5iz 😁😁
Tuna58 Aynıyız benimde 34 hafta ismi yok çocuğun 🤦♀️ Daha doğrusu bir ismi var ikincisi yok 😂 kayınpederimin ismi Halil oğlumunda ismi şimdilik Halil x 😂😂😂😂
Nebahathumeyra Okan Eray Koray kerem hoşuma gidiyor benim dünde asil ismini duydum oda çok hoşuma gitti çok asil duruyor bence 😊😊 kızım olacağı için kıyamıyorum bunları 😊
Rmz Gizemm006 oğlumun ismi Toprak, ama şu isimlerdende seçebilirsin Zeyn Malik Rüzgar Poyraz Çağrı Ege Çok hoşuma gitmişti bunlarda. Şuan tekrar hamileyim 34+5 haftalığım kızım olucak bende isim arıyorum😂