Kbra46 Kızlar 38+4 üz buğün çatal muaynem yapıldı ve 1cm bile açılmam olmamış doktor bol bol yürüyüş yapmam gerektiğini söyledi. Birde bu çatal muaynesinden sonra doğumu tetikliyormuş sizlerde başınıza gelen varmı ?