Selengul 26 haftalık olduk bugun yüksek tansiyon la doktora gittim ve ultrason la baktığında plesanta da kistler oluşmuş yani yaşlanmış dedi. Tansiyon ilacı başladık. Başına böyle bişey gelen ve Doğumu zamanın da yapan var mı?