Bende devlette yaptirdim ozelde ates pahasi zaten.. bazi testleri saglik ocaklari yapiyor zaten kan idrar gibi.. diger istenilen testleride devlet hastanesindeki aile hekimi adi altinda gecen dahiliye uzmanlarindan istedim kizamik rubella toksoplazma olanlari..