ense4275 çok güzel bir Doğum hikayesi olmuş bizde 39+4 üz kendimi bugün çok enerjik hissediyorum yemek yedim egzersizimi yaptım tek başıma büyün evi sildim süpürdüm mutfak dolaplarını dahi indirdim bana cesaret verdin uzanıyordum tam şuan ama bende maalesef ne açılma nede nişan belirtisi nede sancı var 🤲🏻 Dua et bana olur mu canım çok güzel Doğum olmuş allah banada nasip etsi inşallaaaah 🥰 bebişin nasıl sağlık durumu senin dikişlerin vs nasıl ?