damlac Zuleyha18 öyle olmayabilir. Okuduğum kadarıyla 2000leri bile görenler var canım dış gebelikte.
Lavanta01 damlac ilk denemede hamile kalmayip adet olunca cok uzulmustum, o yuzden sonraki ay sabretmem kolay oldu gene ayni üzüntyü yasamak istemedim. Sen de oyle düsün . Bence buyuk ıhtimal hamilesin zaten.
damlac Lavanta01 umarım dediğin gibi olur canım bazı doktorlar beklediğimiz çok az altında sorun yok diyor; bazıları sonuçlar iyi değil diyor. Kime inanacağımı şaşırdım bende