Seraymesut bi bebein anne karnina yerleşirken kanama oluyormuş bu kanama olmak zorunda mi yoksa olmaya bilir mi
Seranne Seraymesut canım olamayacak bilir oladabilir panik yapma Ablam ilk iki gebeliğinde yaşamadı bunda yaşadı ama hatta belki ilgisiz olacak ama onun cinsiyetlede ilişkisi kuruluyor bizde tuttu☘️
Kaya1902 Seraymesut her gebede olmazmış bende 7 haftalıkken olmuştu kahverengi olduğu için tehlike arz etmediğini söyleyip progestan yazmıştı doktorum
Ayckntmt Seranne ilgisi nasıl söylermisiniz bende kanama olmuştu cinsiyeti öğrenemedik henüz göstermiyor çünkü 🤗
Seranne Meryu şöyle kesim olamamakla beraber kanama olan gebelerde hemen hemen hepsinde erkek bebek diye duydum olamayanlarda da kız diye iki ablam ben iki kuzenim ve etrafta tanıdık kim varsa öyle olduğunu söyledi🤷🏼♀️
Seranne Kaya1902 hayırlı uğurlu olsun canım şu kanama cinsiyet ilişkisi üzerine sordum yanlış anlama şakın canım😬❣️
Seranne Melikecoban hadi ya iyi gidiyorduk nasılda😂😂😂😂ilk defa kanama olup cinsiyeti kız olan seni duyuyorum ama 😬😬kesin mi sizin