Bse Merhaba bişey sormak istiyorum hamilelikte kalp atışınız kaçtı benim hep 100 üstü çıkıyor acaba normal mi?
PrensesimDoga Bse benim de hep 100 resmen ağzımdan çıkacak kalbim? Sizde troid ile ilgili bir sıkıntı var mı ?