Tontisannecik Yarın kimler sezeryan olacak var mı? Günüm 1 hafta geçti açılmam hiç yok bebek hala yukarıda sancı yok suyu azaldı ama Doğuma dair hiç belirti yoktu.
Esraacr Tontisannecik 39+3 üçüm benimde suyum azalmıs plesanta yaşlanmıs cumaya kadar kendisi gelmezse sezaryen olucam😬 allah yardımcımız olsub hepimizin
Yasemincifci Tontisannecik bebeğinin kilo alımında gelişiminde bi sıkıntı varmı benim 30. Haftada başlamıştıda
Tontisannecik SafaMerve bebek kanala girmemiş hiç açıklık da yok suyu da azalmış mecburen sezeryan olacağım
SafaMerve Tontisannecik geçmş olsn canım bende sanrm sezeryan olcam normal çok istiyrdm sezeryndn korkuyrdm ama bebeğimn plesentası rahmmn önndeymş ve rabm ağzına daba yaknlaşrsa bormal olamazmşm yaknlaşmazsa beşki normal olabilmşm.sana da şimdden geçmş olan