Duygu1503 kız nolcak oda koysun sende koy isimler çok güzel ben çok beğendim kulağa çok hoş geliyor benimde bikaç arkadaşımın bebeğinin ismi Zeynep ama bende Zeynep koyucam kızımın adını çünkü çok seviyorum babasının süsü demek eşimde bayılıyor Zeynep ismine. Birilerinde var diye koymamazlık yapma içine sindiyse beğendiysen sende koy tabiki ❤️