asilsmom Kizlarr hala inanamiyorum ama yarin 13.00 da doguma giriyorum istege baglı epidural sezeryan olucam (39+3) hepinize dua edicem darısı başınıza🙏🏽🐞👧🏽✨💜
Acemiannes asilsmom Allah bir avazda kurtarsın hayırlı doğumlar nasip etsin sağ-salim kucağına al🤲🤲🤲🤲👼
Esraacr asilsmom allah yardımcın olsun umarım sağlıkla yavrunu kucagına alırsın bol bol da sütün olsun🤗
Tua Yaaa bizimle de paylaş canım bende öyle istiyorum nasip olursa 😘 sağlıkla kucağına alırsın bebişini inş 🌸
Mervednr asilsmom allahım kolaylık versin umarım herşey gönlünce olur ve bebeğine kavuşup öpüp koklarsın 🥰 sağlıklı doğumlar şimdiden