Vctry1706 Merhabalar kızlar 38 hafta olduk ogluşla maşallah şu ana kadar hiç uzmedi beni çok rahat hamilelik geçirdim ama tek kafaya taktığım şey kilo 🙄 15.5 kilo aldım toplamda ama bu haftalarda çok hızlandı kilo alımı aksine düşer diyorlardı bir gün kacirayim ertesi gün 400-500 gram fazla görüyorum tartıda.bu hız doğum sonrası düşecek deyin lütfen 😭 sizler nasılsınız ne alemdesiniz bu arada ne sancimiz var ne acikligimiz gelmeyede niyeti yok 😂
Yasemincifci Vctry1706 benimki düşüt cabım 28. Haftadan sonra 400 gr alamaya başladım haftada önceden 1 kilo alydm
Gloria Vctry1706 ben de aynı durumu yaşıyorum her sabah tartılıyorum hep fazla cıkıyo cok moral bozucu ama az kaldı deyip kendimi avutuyorm cok bişey yediğimde yok hep dikkat ediyorm bebek hızlı büyüyo diye tahmin ediyorum
Nebahathumeyra Ben ilk hamileleiğimde de 25 kilo ile bitirdim 7-8 ay sonra 27 kilo vermiştim. Hemde hiçbirşey yapmadan hepsi kendiliğinden gitti. Bünyeyle alakalı bir durum biraz da sanırım.
Vctry1706 Yasemincifci 27-35arasi benimde düşmüştü almadığım haftalar bile oluyordu 35-36dan sonra arttı yine 😭
Vctry1706 Yasemincifci yesem 😂 hamur işi tatlı abur cubur hiç birşey yok bende bunlar olmadığı halde kilo almaya sinir oluyorum zaten 🙄
Vctry1706 Yasemincifci inşallah doğum sonrası normale döneriz yaa önce bı sağlıkla alalım kucağımiza 🙏🙏🙏